Прес-конференція на “Укрінформ”: результати Форуму Консумерської Асамблеї України

На мультимедійна платформі іномовлення “Укрінформ” 25 липня 2018 року відбулася прес-конференція на якій обговорювалися результати роботи Форуму Консумерської Асамблеї України “Українська торгівля по-європейськи: доброчесний продавець – проактивний споживач“, що відбувся у Київському національному торговельно-економічному університеті на передодні.

Участь у прес-конференції взяли: Володимир Лапа – голова Держпродспоживслужби України; Олег Цільвік –  заступник Голови правління Союзу споживачів України; Ніна Кільдій – керівник відділу тестувань Науково-дослідного Центру Незалежних Споживчих Експертиз “ТЕСТ”; Максим Гончар –  голова Правління Всеукраїнської спілки споживачів “Споживча довіра”; Несходовський Ілля – експерт Реанімаційного Пакету Реформ, доцент КНТЕУ; Ольга Фреюк –  Всеукраїнський рух “Молодь за  права споживачів”, КНТЕУ; Віктор Овчаренко – в. о. директора департаменту податкової політики Міністерства фінансів України; Євгеній Веремійченко – координатор комітету електронних платежів, представник Європейської Бізнес Асоціації; Наталія Бородачова – віце-президент всеукраїнської федерації споживачів “ПУЛЬС”; Надія Бедричук – виконавчий директор Асоціації прямих продажів, Українська Рада Бізнесу;  експерти споживчого ринку України, науковці та представники Кабінету міністрів України.

На зустрічі говорили на такі теми:

  • Наскільки українські інтернет-магазини достовірно та своєчасно інформують своїх споживачів? Яку інформацію замовчують або перекручують?
  • Сучасні реалії фіскалізації готівкових розрахунків у сфері електронної торгівлі. Хто в Україні не видає чеки покупцю?
  • Чи позитивно відображається на захисті прав споживачів спрощення умов ведення бізнесу та лібералізація сфери торгівлі?
  • Як в Україні виконується державний контроль за захистом прав споживачів, і чи є захист споживача політичним пріоритетом в державі?
  • “Кешбек для споживачів” – як інноваційне рішення у сфері готівкових розрахунків в роздрібній торгівлі;
  • Європейські механізми для задоволення потреб споживачів у сфері торгівлі. Кращі світові практики щодо інформування споживачів в електронній торгівлі.

Дякуємо нашим партнерам та друзям за інформатизацію споживчої спільноти:

 

1 thought on “Прес-конференція на “Укрінформ”: результати Форуму Консумерської Асамблеї України”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *